Ako nakupovať, doprava

CENA DOPRAVY

Cenu dopravy a jej výšku delíme podľa váhy:

 

Váha objednávky Dopravné - PPL

 

0-20 kg 8
21-30 kg 16
31-40 kg 24

 


 

 dobierka je spoplatnená čiastkou 2

 

REGISTRÁCIA

Vykonanie registrácie nie je u nás povinné, avšak si tým zjednodušíte ďalšie nákupy a neunikne Vám žiadna z noviniek, ktorých je každý mesiac celkom dosť.

Registráciu vykonáte kliknutím na príslušné tlačidlo na webe, vyplnením povinných polí a ak chcete, aby vám neunikla žiadna z noviniek, tiež zaškrtnutím poľa ohľadom zasielania noviniek úplne dole.

Po úspešnej registrácii Vám na zadaný email prídu prihlasovacie údaje. Heslo je možné kedykoľvek zmeniť, v prípade jeho straty stačí zaslať žiadosť na email: info@najlacnejsieplienky.sk.

 

NÁKUP

Po kliknutí na produkt možno získať o danom tovare viac informácií a kúpiť zamýšľaný počet kusov. V prípade, že tovar už poznáte a chcete ho rovno kúpiť, stačí kliknúť na tlačidlo „Kúpiť“.

 

 

DOSTUPNOSŤ TOVARU

Všetky výrobky uvedené na internetových stránkach www.najlacnejsieplienky.sk  ako na sklade, máme naozaj na sklade a pripravené ihneď k odoslaniu zákazníkovi.

 

 

DOPRAVA

Na dopravu zásielok k Vám využívame najmä kuriérske služby, v tejto chvíli spoločnosť PPL.

Cenu zásielky systém automaticky počíta podľa váhy.

Osobné odbery sú možné po dohode.

 

 PLATBA ZA TOVAR

Tovar je možné hradiť prevodom, prostredníctvom služby TWISTO alebo dobierkou. Formu úhrady si volíte pri vytváraní objednávky.

 

TWISTO

Ide o objednanie tovaru na faktúru, ktorú za Vás spoločnosť Twisto uhradí a vy máte na zaplatenie faktúry 14 dní. Za službu štandardne nie sú účtované žiadne poplatky, až v prípadoch, keď si chcete nechať predĺžiť splatnosť alebo faktúru neuhradíte. Neuhradenie faktúry neodporúčame, je to neskôr vymáhané.
 
V praxi to znamená, že si vyberiete tovar, v závere objednávky zvolíte spôsob dopravy a nakoniec platby TWISTO + ich obchodné podmienky. Je nutné vyplniť adresu, telefón a email skutočnými údajmi, najlepšie podľa občianskeho preukazu. Do niekoľkých sekúnd poznáte výsledok a potom len čakáte na zásielku. Do emailu Vám príde faktúra, sms o objednávke.
 
K zamietnutiu môže dôjsť z niekoľkých dôvodov. Najčastejším je, že ste si niekde neprevzali zásielku. Túto objednávku systém vyhodnocuje ako nebezpečnú a zamietne ju. Ďalším môže byť, že ste už službu niekde využívali a neuhradili včas faktúru, alebo ste prekročili limit 5 000 Kč ročne, alebo ste si na prvýkrát urobili moc veľkú objednávku a systém to nepustí ďalej.
 
Nie sme poskytovateľom služieb, nevieme za vás riešiť predĺženie splatnosti faktúry, ani nám ju nehraďte.

 

SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY

Po vytvorení objednávky začneme s jej kompletizáciou. Vždy, keď dôjde k nejakému posunu pri spracovaní Vašej objednávky, je z nášho systému automaticky odosielaný email o tejto zmene. V závere, t. j. pri odovzdaní zásielky prepravcovi, dostávate od nás email o odovzdaní prepravcovi na prepravu a od prepravcu SMS.

 

 


PREVZATIE ZÁSIELKY

Pri prevzatí zásielky od dopravcu odporúčame aspoň zbežne prezrieť. V prípade poškodenia zásielku nepreberajte. Pri prevzatí poškodenej zásielky sa stávate jej majiteľom a dopravca a vlastne aj my, už za zásielku nenesieme zodpovednosť.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.